Kristīne Krauze-Slucka

"Kristīne Krauze-Slucka ir latviešu māksliniece, kura uz Latvijas mākslas skatuves parādījās salīdzinoši nesen, 2017. gadā. Neskatoties uz to, gadu gaitā viņa ir izpelnījusies ievērojamu profesionālu atzinību. 2020. gadā saņēmusi gleznotāja Valdemāra Tones fonda stipendiju un Ziemeļvalstu un Baltijas jauno mākslinieku balvu, kā arī Rīgas Fotogrāfijas biennāles specbalvu - NEXT 2021, pateicoties kurai izdevusi savu pirmo fotogrāmatu “Materiālā visuma vibrācijas. Zelta slāpes” sadarbībā ar Lietuvas izdevējiem NoRoutine Books, kas iznāca 2021.g. vasarā.” 
Rūdis Bebrišs, Echo Gone Wrong

Absolvējusi laikmetīgās fotogrāfijas ISSP Skolu (2017). Ieguvusi maģistra grādu Latvijas Mākslas akadēmijas Vizuālās komunikācijas nodaļā (2020). Kristīne Krauze-Slucka savā mākslinieciskajā praksē aplūko un pēta cilvēka, tehnoloģiju un dabas attiecības, bieži eksperimentē ar digitālajiem un analogajiem fotogrāfiskajiem procesiem. Pievērš uzmanību adaptācijas un hibridizācijas norisēm, priekšplānā bieži izvirza izvēlētā medija materialitātes aspektus. 2021.gadā viņas izstādes “Paklausīgs pieskāriens” ekspozīcija Latvijas Fotogrāfijas muzejā nominēta Purvīša balvai. 

ENG ::
“Kristīne Krauze-Slucka is a Latvian artist who appeared on the Latvian art scene relatively recently, in 2017. Despite this, over the years, she has earned considerable professional recognition. In 2020, she received a scholarship from the foundation of the painter Valdemārs Tone and the Nordic and Baltic Young Artist Award, as well as the special prize of the Riga Photography Biennial – NEXT 2021, and published her first photography book Vibrations of the Material Universe. Thirst for Gold in collaboration with the Lithuanian publisher “NoRoutine Books”, which appeared in summer 2021.” 
Rūdis Bebrišs, Echo Gone Wrong.

Kristīne Krauze-Slucka has obtained a Master's degree in Fine Art from the Visual Communication Department of the Art Academy of Latvia (2020). In her practice, she studies the relationship between humans, technology and nature, paying attention to the processes of adaptation and hybridization, an often focusing on the material aspects of the chosen media by employing a mixture of analogue and digital techniques. In 2021, the exhibition of her work Obedient Touch at the Latvian Museum of Photography was nominated for the Purvītis Prize.

www.kristinekrauze.com